valborg

valborg igår och jag hann verkligen inte med datorn. efter skolan blev det direkt till stan för att köpa något till téa med ella, och sen hem till ella, fixa lite, hem till téa, göra iordning sig, fixa för kvällen, och sen fest hos téa på kvällen. hem vid typ tolv, och så gick jag och la mig vid typ 2. fråga mig inte vad jag gjorde uppe. nu i alla fall har jag vaknat och ätit frukost. måste göra musiken innan jag ska möta téa halv ett och handla present till astrid. åka hem, duscha och sen kommer släkten på mammas sida oh firar mig halv fyra. sen till sist hem till astrid halv sju för tjejkvääll! så, en stressig dag för mig, men ska ändå försöka lägga in bilderna från gårdagen. nu måste jag kila! puss

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0