laktosintolerans och Alexander Graham Bell

Det är det jag har spenderat hela min förmiddag med. Vi har så otroligt mycket i skolan nu, men idag har jag bara kvar Industriella Revolutionen och Sverige på 1800-talet kvar. Två läxförhör på det och en liten redovisning. Så det blir inlärning av det resten av dagen. skulle springa idag med, men får se om jag verkligen hinner med det. det är ju bra att ta en paus i allt :)
men ska höra med stina sen hur vi gör med springturen.
om, jag säger bara om, jag hinner klart med allt till ikväll, och tycker att jag kan det, så blir det en massa inlägg med bilder. kommer ni ihåg närjag var i linköping med stina förra helgen? köpen därifån kommer, köpen från stockholm i tisdags, underbara bilder från solig dagar och från igår. var hos kusinerna och dom hade två små underbara kattungar. ni måste se bilderna på dom :)
i alla fall,  vi får se vad som hinns med idag, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0