8 maj 2010

jag vet, jag måste bli bättre på att uppdatera här. men nu har jag inte vart hemma sen igår morse, så jag har inte kunnat. åkte till stan med stina efter skolan igår, köpte godis och sen åkte vi hem hit. åt, packade och sen ner till henne. hade en mysig kväll och vi somnade ganska skapligt. var ju tvugna att gå upp vid halv nio idag för att lämna grejerna till loppisen vid nio. åkte hem efter detoch gjorde i ordning oss och sen vidare till stan. mötte lova och gick och kollade lite, tog en fika. sen vid ett var det dags för stina och mig att stå i loppisen till kvart i tre. undrar hur mycket vi tjänade egentligen. men nu är jag hemma, och väntar på att viktor ska komma. sen får vi väl se vad det blir av kvällen :)
ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0