3 maj 2010

Måndag igen och en hel vecka skola väntar. tur bara att vi har så lite av skolan kvar. torsdag blir det vedhuggning med klassen och sen statshuset, måndag nästa vecka teknikdag på förmiddagen och sen ledigt onsdag, torsdag, fredag. sen är det bara fyra veckor kvar i skolan. det är inte långt kvar nu!
cyklade hem i all världens fart efter skolan och mötte stina för en promenad i solen. det blev många fina kort vill jag lova, men jag vet inte om jag hinner lägga in, har musiken somjag måste öva på. har väl suttit med den i två timmar, så nu blev det en liten paus innan jag kör igenom det igen. VEM BRYR SIG OM VÄRLDENS ROKHISTORIA? Inte jag i alla fall, det är så himla onödigt!
men, hoppas att ni haft det bra idag, och hej så länge.



kan inte annat än älska min kamera.. (a)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0