19 maj

Förlåt igen, för dåligt här.
men nu ska jag försöka att bli bättre :)
eftermiddagen har jag faktiskt spenderat inne, först var viktor här, sen har jag suttit och laddat upp bilder från igår på facebook, och det tar sån tid!
men klart nu i alla fall och jag ska sätta mig med lite musik ute på altanen. solen skiner inte, men det är varmt som sjutton.

TACK FÖR EN MEGABRA DAG IGÅR ALLA!
Asså det var så himla bra. Stekande sol, varmt, bästa klassen och bästa bussresan hem. kan inte beskriva hur glad jag var över att vi fick göra detta. och vädret kunde vi inte haft mer tur med. bara dom som bor i stockhilm vet hur härligt det var, det var så varmt och kvavt att jag trodde att jag var utomlands :) helt otroligt, jag kommer nog inte ihåg senast jag var med om en sån varm svensk dag! så dagen igår kan bara beskrivas underbar ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

hon i svart hår var sexig

2010-05-21 @ 15:33:32

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0