Underbart!

Solen lyser och värmer varje dag nu, och det är bara så underbart!
tyvärr fryser det på på kvällen och så blir det is på vägarna på natten.
jätteläskigt att cykla på morgonen på isbanorna och jättesvårt att cykla hem i blasket.
så här har det väl fortsatt hela denna veckan nu, men jag är bara SÅ glad att solen ger mig vårkänsla!

måste nog gå ut och ta lite fina bilder imon, om jag hinner, har träning halv sex, och slutar skolan tjugo över tre.

dagen har varit jättebra, slappt i skolan och sen en lugn eftermiddag med viktor ♥

kan inte lova något, men hoppas på bättre bloggning imon istället, har så himla mycket skolarbete nu..




vem längtar inte efter detta?
och vem blir inte superglad när det börjar kännas som vår?

Kommentarer
Postat av: JOLINA

Tack du :D

Allt bra?

2010-03-10 @ 21:28:39
URL: http://joliinamariie.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0