tisdagskväll avslutas med..

lite plugg på engelskaläxa.
här sitter faktiskt en betydligt gladare tjej än i eftermiddags, blev så lycklig när jag kom upp till bredstorp och 11 tjejer satt i omklädningsrummet! och vi kunde äntligen träna som ett lag igen, supermysigt! haha, kanske inte rätt ord för en träning, men et var otroligt kul!
har i alla fall duschat sen jag kom hem, ätit och bara tagit det lugnt. ska kolla lite på engelskan, så att jag inte kommer lika oförberedd som förra veckan :$
så,.



hittade denna underbara bild, skolavslutning 2009.
mina söta tjejer!
tyvärr måste jag undra hur jag kunde se ut så?
satsar på vit klänning skolavslutningen 2010 :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0