Modevisning

hejdär :)
haft en otroligt rolig kväll, men det berättar jag om snart, tar resten av dagen först. helt okej skoldag idag faktiskt, låg och lyssnade på musik på elevensval sista lektionen i biblioteket, så himla gott! det har ju regnat här hela dagen med, så téa ellen melle och jag fick cykla hem i regnet, kul. blev mat bestående av hamburgare och pommes. sen gjorde vi i ordning oss lite för modevisningen. så det är alltså det jag har vart på ikväll, och det var så himla bra! dunk musik och det var nog det som gjorde det så speciellt. mycket skratt och så, och jag känner mig bara så glad just nu, vet inte varför?!

bjuder på bilder i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0