Min lördag

Lördagen är nu snart förbi den också, och jag har hittills haft en superbra lördag.
vaknade åtta, duschade gjorde i ordning mig, gick ut med bozze, och vid halv tio gick jag bort mot såningsgatan. åkte med viktor, ann-sofi och janne till ängarydsskolan, öppet hus där. kollade på två av stinas lektioner, matte och hemkunskap. gud så pinsamt det var, men det var kul att se också :)
gick sedan en sväng på stan med viktor, och sen blev vi körda till säbyvägen för att hämta våra cyklar. sen cyklade vi hit, lagade mat och åt.
nu har han åkt, och jag har vart snäll och dammsugit och strykt kläder. ska gå en lång promenad med bozze i det UNDERBARA vädret, innan stina kommer,

vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0