kan man vara argare?

ja, förbered er för ett jobbig inlägg, jag är så otroligt arg. allt har gått emot mig idag, främst efter skolan. cyklade bort till mormor och morfar för att kolla om min kameraladdare var där, och självklart hade jag stora förväntningar, eftersom jag pratade med mormor igår och hon sa att hon trodde att hon hittat den, men självklar var det inte den. ni anar inte vad besviken jag blev... jag kommer ALDRIG hitta den. i alla fall så försökte jag glömma det, men när jag kom ut från morfar, tar cykeln för att cykla iväg hem, SÅ ÄR DET PUNKA! och det var verkligen droppen! och konstigt nog hade jag sagt till morfar precis innan jag gick ut "Nu får jag trama hem fort så att jag hinner fixa allt innan träningen". Det kändes som ett skämt när jag stod där en minut senare. så jag, förbannad som jagvetintevad, fick jag traska hem, orkade inte be morfar om hjälp eftersom jag hade kommit en bit, och jag blir så himla arg, tre däck på cyklar har fått punka när jag cyklat inom loppet av bara några månader! jag kom i alla fall hem tillslut, hungrig så in i.. och så finns det inget bra att äta som går fort och som man blir mätt av. så jag fick snabbt bre massa smörgåsar och hälla upp en skål youghurt. det gjorde det inte heller bättre att jag hade en tiggande hund och en katt vid sin matskål som bara glodde på mig.
nu har jag i alla fall, och kör lite lugnande musik för att jag inte ska vara arg på alla på träningen.
måste byta om nu, så att jag säkert hinner, man vet ju aldrig vad som kan hända..

grattis den som läst detta, och förlåt för tråkigt inlägg, men jag måste skriva av mig ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0