I can almost see it, that dream I´m dreaming..

helluu!
hemma efter en jobbig men kul träning med bästa laget uppe på bredstorp, fan vad skönt det är att träna när man väl är där uppe!
ska bara ta det lugnt nu ikv, ska nog lägga mig tidigt (a)
hade det där utvald i skolan idag, och jag har massa att berätta om dagen egentligen, men det är nog ingen som orkar läsa, det skulle bli en hela uppsats..
vi har lämnat in våran lilla hund hos frisören idag med, stackarn, jag bara skrattade när han kom hem x)

bild?

innan :)





min tjockis har blivit sjukt smal! :o :)

Kommentarer
Postat av: coolingen i 8k =)

haha

2010-03-31 @ 19:39:18
Postat av: svar på gottfrid

FAN, vad jobbig du är!

2010-03-31 @ 20:23:25
URL: http://eveliinagolander.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0