happyhappy!

efter en riktigt rolig träning, med tre andra tjejer och tränare, och efter dusch och mat är jag på toppenhumör. Var en aning trött innan jag åkte på träningen, men det gick superbra, och det är så himla kul att träna nu igen! sen blev det ännu bättre av att mamma hämtat h&m paketet,! Det är nog det bästa som finns. När man suttit och beställd, och flera veckor senare får man det där paketet och öppnar det snabbt. Och bäst är det ju om allt man hittar där passar, vilket det gjorde! så jag är glad nu!
men denna glada tjej ska nu ta tag i hennes rum, och kanske i läxorna, innan hon sätter sig i soffan och glor på tv.






b i l d e r n a  d e m o n s t r e r a r  v e r k l i g e n  i n t e  r ä t t  f ä r g e r, men det får bli bra ändå.
och dom ser inte fina ut heller, men jag lovar, det är dom :)
dom togs nämligen i alll hast, så det fick bli som det blev

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0