drar ner till tvn

kom precis hem, efter en promenad med bozze. fick såklart gå ut direkt när jag kommit innanför dörren. men nu är det klar, och jag sitter här och lyssnar lite melodifestivallåtar samtidigt som jag läser bloggar. the secret of a... börjar snart, så på tio minuter måste jag plocka fram något att äta, sen blir det plugga på svenska orden i pauserna :) fick veta att hemkunskapsprovet är inställt imon! ni anar inte hur lycklig jag är :D ska nämligen på konsert i holaveden och då hinner vi inte med prov., underbart! kameran är nu hemma från laddningen hos Ellen också. så bättre kan det inte vara. orkar nog inte träna med max lag ikv, usch så pinsamt..

vi hörs sen!



mycket bättre väder än detta idag, solen skiner ju! kanske går ut en sväng och tar lite kort sen :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0