310310

sitter här och äter, och tänker på hur dålig uppdatering jag har här nu... men som jag sa igår så har jag inte hunnit, och det ska bli bättre.
dagen har varit bra, skolan behöver jag inte prata om för det finns nog inget att säga, förutom att vi nästan har lov nu! imon är det bara hemkunskap, sen blir det hem för att göra i ordning sig, och sen vi tolv ska vi till löfstakyrkan för att ha middag alla åttor! tänka sig att vi får göra sånt ;) massa ska gå runt och ta bilder, hoppas att vi får tillgång till dom. efter middagen imon bär det direkt av till kyran för påskvandring med konfirmationen. är borta en stund in på kvällen där, så vi får se hur mycket blogg jag hinner då.

nu har jag i alla fall precis varit ute på en lång promenad med bozze, och innan det var jag hemma och gratulerade världens bästa stina som fyller 15 idag, GRATTIS GUMMAN <3







västervik med sötan augusti 2009

resten av kvällen ser lugn ut, ska fixa och trixa lite för imon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK älskling

2010-03-31 @ 18:59:24

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0