ny signatur

hallå där :)
nu, efter mycket om och men, har jag fixat en ny signatur längst ner på inläggen.
oj, vad det tog lång tid.
jag är ingen hejare på photoshop, men just skriva en text är ju inte så svårt..
men sen när man ska "spara för webben" cpar sig datorn totalt och hänger sig hur länge som helst.
sen skulle smarta jag beskära bilden i ett annat program (jag vet nu att det går i photoshop) och då stängdes bara internet ner!
så då fick jag börja om allt.
och det upprepades väl en sådär tre gånger.
men nu äntligen! :D
tänk vad tid och så man lägger på det här. :)
har tänkt göra min heaer bild större också,
det ska jag göra efter detta inlägget.
oj nu blev det långt här, jobbigt att läsa.

ha iaf vart hemma idag, kollat film och lyssnat musik.
ska väl sitta här en stund till nu då, och sen blir det att äta pyttipanna..
sen måste jag göra i ordning mig lite senare ikv, ska till kusinerna och fira faster :)

pussaar

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0