ny design

nu har jag säkert suttit i två timmar med den här skiten (ursäkta, jag blir så arg när det inte går bra) och jag kan bara inte lyckas.
ramen runt bilderna försvinner efter typ två sekunder, rubriken vill inte flytta sig uppåt och så vet jag inte om jag ska göra ngt med bakrunden.
snälla, jag vet att det är folk som läser bloggen, ni kan liksom inte gömma er, ni som kan lite om bloggdesign, hjälp mig bara med dessa få saker?
så jobbigt kan det väl inte vara? ;)
hoppas att ngn snäll person vill hjälpa mig, det skulle vara otroligt snällt!
(pinsamt nu om ingen komenterar)
hah, sov gott ♥
jag ska iaf sova nu :)



trött?
oja, jag somnar snart.
är inte världens kvällsmänniska precis, tvärtom ;)
god natt ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0