lov = bäst!

åh, vad bra det är med lov.
kom att tänka på den där listan jag gjorde ngra dagar innan jul, kommer ni ihåg den?

måste duscha, mitt hår är inte bra nu..
måste till biblioteket efter skolan, jag klarar inte en kväll till utan bok!
måste skriva en bokrecension, snart glömmer jag vad jag har läst om
måste hänga upp skolfotot på väggen, jag hatar när massa saker ligger på skrivbordet :)
måste öva lite på no-testet och so-förhöret
måste måla min bild, fick ju göra om hela skiten
måste ta hål i öronen (denna punkt kommer inte försvinna på ett tag kan jag lova!)
måste packa/packa upp idrottsväska,  usch det måste göras NU ;)
• måste, och då menar jag MÅSTE handla lite fler julklappar snart, kan inte vänta med allt
till måndag

alla punkter är avklarade!
till och med ta hål i öronen har jag fixat :)
känns oerhört skönt!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0