hål i öronen

jajjamensan, ni läste rätt :)
idag tog jag mig till malmqvist och tog hål i öronen.
fy vad ont det gjorde, och vad jag är besviken på färgen.
ville ha typ silver lr ngt, men det verkade som att det inte fanns, och sen när jag valt svart fanns det bara en kvar av den :o
så jag fick ta lila,
usch, nu måste jag ha lila i typ 6 veckor..
hah, inte precis jättekul, men nu har jag iaf gjort det :)



är ärligt talat inte alls nöjd med färgen, men vad ska man göra?
jag kunde ju inte gå därifrån och säga:
jag tar nog en annan gång, färgerna var inte så fina..
jag hade ju bestämt mig för att göra det, så det var bara gilla läget ;)

haft en hemmadag idag, vart på stan med mamma, åt på bakfickan, och sen har vi kollat på gala inspelade filmer och vart ute och gått med hunden.
såna här dagar kan vara bra också.

går snart till astrid, där några tjejer i klassen är ♥
vi ska väl laga mat och bara ha mysigt :)
toppen :D

nu har jag fått sms av både stina och viktor med, dom är framme och ligger vid poolen nu kan jag tänka mig..
åh, så härligt!

see ya (a)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0