första skoldagen

Heejsan.
jag är överlycklig!
okej, jag var inte riktigt det när jag kom hem..
första skoldagen, jag var död redan innan jag kom till skolan eftersom jag var tvungen att se johan falk igår och somnade tolv.
jag såg ut som ett lik, jag menar allvar, och inget gick bra på morgonen.
sen i skolan får man reda på massa prov och inlämning och redovisning som man ska ha, plus att man börjar jobba stenhrt redan första dagen, det vill jag lova, var ingen höjdare.
plus att alla ska gå omkring och tjata hela jävla tiden..
men vi glömmer det nu, och kommer tillbaka till att jag just nu är överlycklig!
och varför?
jo, mina högtalare till datorn funkar äntligen och jag kan lyssna på hur mycket musik jag vill :)
DET är underbart! :D



efter massa problem är dom äntligen på plats! :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0