bra blogg!

okej, det här gör jag inte för att tjäna ngt på det om ngn skulle tro det, men jag måste skriva det här :)
en tjej komenterade min blogg och bad om min åsikt.
det var bara någon dag sen, men sen dess har jag läst hennes blogg flitigt.
jag har inte många läsare, men för er som läser bloggen, kolla in hennes blogg :)
jag känner henne inte, vet verkligen ingenting om henne, och skulle jag vara hon skulle jag tycka att jag var jättejobbig, men tycker bara att hon har väldigt bra åsikter om det jag har läst om än så länge iaf.
hoppas att hon tycker det är okej att jag lägger ut hennes blogg här nu, jag menar jag har ju ändå inte så många läsare, och man vill väl ha så många läsare som möjligt? (a)
så ja, tack för en bra blogg :)
kram

http://mariawahlstrom.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Maria

SV: Tack så mycket sötnos !

Vad roligt att du tycker om min blogg !

Jag kan länka till din blogg nu på direkten :)

kram

2010-01-05 @ 17:07:57
URL: http://mariawahlstrom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0