wooho

hittade ett par gulliga öronhängen sen, fick hjälp av stina att välja :)
kollade på andra avenyn och åt godis gjorde vi efter vi vart på stan, usch man blir beroende av det programmet.
sen nu när jag kom hem fick jag ett ryck och bara ville byta öronhängen nu!
så det gjorde jag :D:D
överlycklig,!
men, det finns ett men, jag har tvättat bort sminket och satt upp håret vi världens fulaste tofs, så jag kan inte säga att det ser bra ut än.
det återstår att se imon.
det känns jättelustigt nu, dom här känns mycket tygnre än dom jag haft innan, som bara var plast :)
när jag går bara känner man hur dom typ hoppar upp och ner.
det låter sjukt, men jag är så ovan att jag märker varje detalj.
vänjer mig nog snart hoppas jag.





fick en jätteusel bild, men jag orkar inte ta en ny, eftersom dom nu sitter i öronen ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0