vår&sommar

vår&somar kom nu! gick in och kollade på h&m igen. det som vi redan beställt kommer väl snart, men dom har ju fått in massa sen vi beställde, och det finns så mycket fina kläder till våren som jag verkligen vill ha :)
tänk er att cykla iväg till skolan i jeansjacka.
ha snygga jeansshorts.
ett par snygga brillor och en stor svart väska.
massa härliga armband.
åh, vad jag längtar!



älskar jeans just nu, jeansjacka, jeansskjorta, jeansleggings, slitna jeans, jeansshorts... skitsnyggt alltihop!
!
mitt bästa plagg: tubkjolen. kan användas till allt, vardags eller fest, med en tröja instoppad, eller en tröja utanför. så himla bra! :) har dock bara en svart, skulle vilja ha en i en annan färg, till exempel en vit som på bilden.

måste skynda ner till tvn! Glee har börjat :D


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0