torsdagskväll

och jag är supertrött.
funderar på att lägga mig i min säng och typ läsa skitlänge :)
eller så funderar jag bara på att sova.
nu sitter jag här igen i alla fall, har kollat lite på OS.
men jag fattar verkligen inget av skidskytten och så gick det ju inte så bra för Ferry idag.
så jag gav upp det där och satte mig här.
ska väl som sagt lyfta mig här ifrån datorn och från den underbara musiken, och dra mig till sängs.
att vara uppe så sent som till tre igår natt tar på mina krafter.

vet ni vad?
jag vill att min webbkamera ska fungera.
men ngn dum person har dragit ur den ur datorn, och varje gång man gör det så funkar den inte.
och jag glömmer jämt hur man gör.. skitdåligt.




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0