Stressig lördag

ja, det kan man verkligen säga!
vaknade upp vid halv tio, åt frukost, satte på mig myskläder och tog en morgonpromenad med ellen, och bozze :)
kom hem vid tolv, gjorde iordning mig på tio min, och åkte ner till stan med mamma.
gjorde lite ärenden, och var hemma typ vid ett.
då trodde jag att jag hade en timma på mig att lyssna lite på musik. städa rummet, och blogga, men nej.
vi skulle skjutsa pappa till jobbet så jag fick skynda mig massa.
och nu är mamma och jag hos mormor och morfar och har precis ätit.
nu när jag är klar här ska vi äta kladdkaka, och sen bär det av till min stina ♥
ska va där hela kvällen sen, och så tror jag att lova och majken kommer också :)
bilder kanske kommer.




idag :)
bilderna ser jättekonstiga ut på denna datorn, hoppas att det inte gör det på andra.


Kommentarer
Postat av: Fanny Staaf

SV: Åh tack! :D

2010-02-06 @ 18:01:49
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0