Skola

första skoldagen efter lovet och det känns som vi har gått i flera veckor redan.
här sitter jag med ett svenska prov till på torsdag och ett till nästa torsdag, ett hemkunskapsprov till tordag och till nästa torsdag, en engelska läxa till fredag, ett so förhör till onsdag och en so inlämning till vecka tio.
herregud, säger jag bara!

har vart med téa och ellen i eftermiddag. ätit god mat efter skolan, kollat lite tv och sen nu innan jag åkte från ellen kollade vi lite på några hemsidor, ginatricot, bubbleroom, topshop :)
nu har jag ätit precis och ska om en och en halv timma kolla på The secret life of the american teenager. Skitbra program!
ska nog öva på so förhöret i pauserna.
nej, nu känner jag för att tvätta av sminket och så innan jag börjar med ngt annat.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0