plugg

jag måste egentligen öva på svenska provet, göra lite på son och börja lite på hemskunskapen nu, men jag orkar inte.
hade massa tid innan, trodde jag, men sen när blogg.se inte ville fungera och vi skulle äta våfflor och allt, ja då försvann bara tiden.
så nu sitter jag fortfarande här, har massa läxor att göra, och måste på något sätt städa mitt rum för att se om jag hitta dom där laddarna som bara har försvunnit.
och viktor kommer om en halvtimma.
vart försvann tiden?
och vart försvann vårat lov?

(vet inte vad jag ska göra med dom där laddarna, för jag har ingen aning om var dom är. har inget minne av att jag tagit dom ifrån det stället där dom brukar vara. jag är förvirrad!)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0