ojojoj

har inte ens börjat med läxorna än!
och jag har verkligen massa att göra.
hinner inte sitta här egentligen.
har ätit och kollat en stund på tv, och sen kom jag på att jag var tvungen att gå ut med bozze..
så det gjorde jag med, och nu är jag hemma igen.
och jag känner lite smått panik över min eftermiddag eftersom klockan redan är kvart över fem.
måste göra no, so, skriva bokrecension, och vid halv sju ska jag va i kyrkan för sinnesromässa,. herregud.

kramade om ellen en sista gång på en vecka nu eftersom hon åker till egypten imon (stockhom idag) och jag är så avundsjuk på henne!
kommer sakna sötan och jag hoppas att hon får det super!
och att hon solar och badar lite åt oss här i kylan (a)

nu måste jag kila!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0