muusiik..

..skulle jag nog inte kunna leva utan :)
det går nog inte en dag utan att jag lyssnar på minst en låt.
musiken finns överallt runt omkring oss (a)

tisdag var det idag, och helt okej skoldag.

gjorde klart spanskaprovet, fick inte tillbaka matteprovet, kom lite längre på klänningen på syslöjden, kollade på film på engelskan, nästan somnade på musiken, och gjorde klart no:n på elevensval studietid.
ganska slapp dag nu när jag tänker efter.
träffade stina en stund efter skolan, och nu sitter jag är och lyssnar på musik.
blir ni förvånade? :)
ska kolla om det är ngt bra på tv ikv, annars vet jag inte vad jag ska göra.



västervik sommaren 09

åh, ser det inte härligt ut?
sitta i shorts en varm sommarkväll, vid vattnet och med världens finaste solnedgång..
längtar otroligt mycket till sommaren nu, ska denna vinter aldrig ta slut?
jag funderar på om den här snön kommer försvinna, hur lång tid måste det inte ta för den att smälta?
usch, nu kom jag att tänka på hur blaskigt och blött det blir då..
hemska tanke :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0