lördagkväll

åt god mat, lax och pasta ikv, och kollade sedan melodifestivalen och en beck-film : Enslingen :)
vet inte vad jag ska säga om melodifestivalen faktiskt.
väldigt bra planerat och bra programledare i år, men jag kan inte säga att jag har hört någon riktig superlåt i år.
ni vet, man brukar ju ha minst en låt som man tänker direkt: Den låten kan bli en vinnarlåt!
men än så länge har det inte det enligt mig?
någon annan som tycker det? :)
men det har ju vart ganska många låtar som har var bra ändå.
jag kommer säkert gå och sjunga på flera stycken sen senare i vår!





aja, efter en mysig kväll med min pojkvän ska jag nog nu dra mig till sängs.
jag är supertrött.
godnatt alla söta!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0