lördag och första dagen på lovet

vaknade upp vid nio och fick panik eftersom jag skulle möta lova och stina då.
bara flögupp ur sängen och sprang och gjorde frukost.
men sen hade jag sån tur att det blivit ändrade planer och vi skulle träffas vid tio ist.
så då kunde jag ta det lugnt.
träffade stina vid tio och vi cyklade till lova.
gjorde i ordning håret och så och så gick vi ner på stan.
kollade lite i affärer och åt sedan mat på åhléns caféet.
sen blev det att åka upp till bredstorp och kolla bandy och frysa lite ;)
och nu är jag hemma igen, ska ta det lugnt i eftermiddag/kväll och bara göra nödvändiga saker.
melodifestivalen med (y)





<3

Kommentarer
Postat av: stiina

att man kan va så söt, ser inte borta ut elr nått. ;)

2010-02-13 @ 17:37:34
Postat av: svar till stina

du är alltid söt! :)

2010-02-13 @ 19:05:53

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0