frusen

här sitter nu en frusen evelina som trodde att det skulle vara varmare att gå på bandy nu när det var plus grader idag. (ni anar inte hur lycklig jag blev i morse när jag såg det) till en början var det faktiskt det, men det går liksom inte att vara varm när man kollar på bandy, så i slutet frös vi ju i alla fall, stina och jag.
nu är jag som sagt hemma, och tänkte vara lite social mot min familj och kolla lite os.

måste kolla alla bloggar jag läser först bara.

konstig och dålig mobilbild, menmen ;)




Kommentarer
Postat av: vurpan

jag skulle bara tacka för att du tappade mig och skrattade så du höll på att kissa på dig en gång till. ett stort tack!! :D

2010-02-28 @ 00:21:48
Postat av: sv:

hah, du är för söt! :D

2010-02-28 @ 13:18:56
URL: http://eveliinagolander.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0