FREDAG!

ÄLSKAÄLSKAÄLSKA!
fredagar är nog det bästa jag vet!
seg skoldag, men efter det är det ju underbart att veta att man har två dagar framför sig med ledighet. efter skolan mötte jag stina,  vi gick på stan och hon den skitungen köpte världens finaste halsband! så nu måste jag också köpa det. och det får vi väl se om plånboke klarar, det har hänt ngt konstigt med mig, jag vill handla hela tiden.. inte bra! nu sitter vi här vid datorn, stina plattar mitt hår och så lyssnar vi på musik. åker upp till bredstorp sen halv åtta och kollar bandy. min fredag ♥

Kommentarer
Postat av: JOLINA

Så bra :) Jodå det är bra med mig också.

Ha en nice helg nu ;)

2010-02-26 @ 21:53:21
URL: http://joliinamariie.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0