250210

hejtorsdag.
klockan är redan halv fem och det känns som jag precis kom hem. fast det gjorde jag nästan.
hände massa saker i cykelstället innan vi åkte hem kan jag säga, så det var därför det tog sån lång tid. Kan inte förklara det roligaste som hände här, men det var förbannat kul och nog dagens höjdpunkt. Melle hade glömt cykelnyckel så hon fick gå, kjelle och gotte höll fast ellas cykel, tog nyckeln och melle slängde den i en meter hög snöhög. Så då fick vi leta efter den en stund, medan gotte puttade i kjelle i snön flera gånger. och efter det när vi väl hade hittat nyckeln, helt otroligt egentligen, så hade killarna gömt ellas cykel. endel var kul, men ibland går killarna bara för långt och det blit för mycket..
hah, i alla fall, så cyklade viktor med oss efter skolan, hem till mig och hämtade skidor :)
nu sitter jag här och ska äta för jag är superhungrig.
sen blir det so arbete och lite svenska och engelska. dunkar musik till här nu också!
underbart!
är väl tillbaka vid datorn snart igen, och då blir det säkert ett inlägg till.






Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0