18 februari

Godmorgon!
eller godmorgon är det väl inte men jag känner mig bara så allmänt trött och borta så det känns som morgon.
hade en väldigt mysig kväll igår med Téa och Melle.
Var först på hockey, där Kim Fransson från Made in Sweden och Robin Bengtsson från Idol sjöng.
Lite roligt att dom kommer till våran lilla stad bara för en enkronas-match.
Riktigt bra var dom i alla fall, bara lite pinsamt att dom inte fick så mycket applåder som dom var värda bara.





dom ville inte stå still så med min kamera blev det inte så bra ;)





 somnade vid tre igår, så snacka om att jag är seg :)

(tog en halvtimma att publicera det här inlägget, usch vad jobbigt)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0