PÅÅÅSKLOV!

äntligen!
och det menar jag verkligen, äntligen är det lov!
en och en halv vecka nu ska jag verkligen NJUTA!

haft en superbra dag idag, lite stressig och mycket bara :)
först hemkunskapi skolan och sen hem till téa och fixa. ner till den där kyrkan, jättetrevlig middag, verkligen! sen ta kort med téa och gå runt och mysa sen, och så märkte jag att det inte var någon idé att åka hem, för tio över fyra blev det konfirmationen, påskvandring. massa konstiga grejer där, och det blev en hel del skratt efter! sen två timmars uppehåll och efter det gudstjänst. var hemma lite efter åtta och fick taco direkt, vilket var tur, hungrig som jag var.
har segat resten av kvällen och nu hamnade jag här.
ska skicka bilder till några, lägga in bilder på facebook och få in bilder här, så jag sitter nog här ett tag.
två inlägg kommer, ett med bilder från middagen och ett med bilder fån när téa och jag tog ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0