hur orkar jag?!

efter en bra träning med tjejerna, kommer jag hem, äter och pluggar samtidigt, pluggar mer efter maten, och nu har jag suttit här sen nio. andledningen till att jag sitter här är att jag ska spela med dam-laget imon, och jag kan inte tacka nej till något sånt. så det blir plugg nu, på epan imon och direkt efter skolan. sen åker vi halv fem och är väl inte hemma förens typ halv elva. och jag har prov, stort so prov på torsdag. förstår inte vad jag gett mig in på, men jag ska klara det! är så himla glad för att jag började med so:n i tid!
i alla fall, så nu blir det dålig bloggning tills torsdag, jag är ledsen men så blir det.
vi hörs då, hoppas att alla har det bra!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0