glömskt

har vart så inne i andra bloggar och facebook nu när jag kommit hem så jag glömde helt min egen blogg! Haft en fin dag md solsken och ett tag 20 grader! Träffade min bästa kille efter skolan, vi tog en promenad i det fina vädret, tänka att jag bara gick i jeansjacka! Sen nu ikväll så blev det valpkurs med mamma och bozze. Han börjar bättra sig nu, lite jobbigt att han är bättre hemma än där bara. Men det löser väl sig. Så, nu ska jag göra mig i ordning och sen gå till sängs. Tänk vad man saknar sin säng framåt kvällen, jag har börjat bli så trött på kvällarna. Men så är det, sov gott nu alla, godnatt!




söta tjejer på läger :)
lägger in en bildbomd från det så snart jag hinner!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0