fredag och skolfritt 9 dagar!



haft en bra fredag. inställd engelska så vi tog våra cyklar ner till stan och åt baguetter på bakfickan mina tjejer och jag. sen köpa massa billiga tuggummin, och sen tillbaka till skolan för att ha en lektion till. nu är jag hemma, solen skiner, men det blåser tyvärr lite. jag ska ta mig något att äta, som vanligt i skolan, och sen ta det lugnt innan viktor kommer.
shit vad jag har stressat denna veckan, och än är det inte slut! imon blir det konfa hela dagen med tävlingar och sånt, sen match vid fem. får gå tidigare från konfan :) match mot österkorsberga och då måste vi krossa dom :)
i alla fall, jag bjuder väl på bilder när jag har några.

just det! ingen skola på 9 dagar nu, eftersom det är helg nu, prao nästa vecka, och helg igen, underbart!

Kommentarer
Postat av: coolingen

orka cykla när man kan åka moppe ;)

2010-04-17 @ 12:01:47

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0