!!!!!!!!!!!!!!!!

INGET, VERKLIGEN INGET, får mig att bli så arg som so:n. helvete, varför måste det vara så svårt? och varför måste lärarna begära så mycket av oss? herregud, jag vet verkligen inget om regeringen, riksdagen och allt det, och nu har vi prov på torsdagen efte lovet. blir så himla förbannad över att man ska gå och oroa sig över detta när man har lov! lärarna låter oss inte få något liv, och det hjälper ju inte om man jobbar på lektionerna, man får slita hemma ändå. och vg, mvg målen nu på so:n, asså mamma och pappa tyckte också att det var mycket vi skulle göra! det här är hemskt, jag hatar läxor, jag hatar prov, och jag HATAR verkligen skolan när lärarna ska ge oss saker över lovet, FAN för det!
nu ska jag avreagera mig lite med tvtittande och godis.

kände att det blev mycket svordomar och så nu, men asså jag måste skriva det för att kunna visa hur arg jag är ;)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0