andra dagen

andra dagen på ivt idag. förmiddagen var sjukt! så himla jobbig. stod och packade kuvert med massa broshyrer i fyra timmar. först 30 i varje kuvert och sen 10 i varje. och så fick man hämta backar att lägga kuverten i, lyfta dom tunga backarna fulla med kuvert till en vagn och sedan lyfta, och öppna nya kartonger med broshyrer hela tiden. ett tag var jag nästan svettig av allt bärande. men, sen var det lunch, och efter lunchen blev det scanning i en och en halv timma och sen fick jag sluta, tjugo över två! :)
underbart.
så nu hat jag suttit här, och när melle slutat på stiga och téa och ella kommit hem från gränna så ska vi träffas. det blir nog snart.
får skippa träningen ikväll och vila min stackars lilla tå.




nästan ett år sen, 21 mars 2009. när tjejerna var hemma hos mig för att fira mig ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0