21 april, och exakt en vecka kvar.




tredje dagen på ivt avklarad, och jag har det faktiskt ganska bra där! denna dagen har än så länge vart klart bäst :)
fick sluta tre, ska tydligen sluta halv fyra varje dag och inte fyra, men jag fårju som sagt ofta sluta tidigare än det. sen fick jag också idag gå tidigare på lunch, så det blev en promenad hem.
vädret förstår jag mig inte på idag, regn/snö i morse, sen lite sol, sen i eftermiddags typ hagel och nu solsken. hoppas på bättre väder imon!
nu har viktor precis åkt härifrån för att träna och här sitter då jag. ska nu börja skriva en packlista till helgen då vi åker till gransnäs för konfaläger, sen måste jag städa och göra en läxa. så det är fullt upp!
får se om jag hinner mer blogg sen.

förlåt för alla tråkiga inlägg för tillfället, men har inte tid med några speciella..

EN VECKA KVAR TILL MIN FÖDELSEDAG

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0