ny design

ja, nu är det ny design igen, tänk att jag aldrig blir nöjd ;)

dagens låt : higher - erik grönwall

det går inte annat än älska musik,
går inte en dag utan att jag lyssnar på minst en låt ♥

oj, började tänka på morgondagen nu, har mina måsten faktiskt..

• måste duscha, mitt hår är inte bra nu..
• måste till biblioteket efter skolan, jag klarar inte en kväll till utan bok!
• måste skriva en bokrecension, snart glömmer jag vad jag har läst om
• måste hänga upp skolfotot på väggen, jag hatar när massa saker ligger på skrivbordet :)
• måste öva lite på no-testet och so-förhöret



hörs imon, nu ska jag börja göra i ordning mig för sängen.
Åh, vad skönt det ska bli att sova! (a)

God natt ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0