här igen

jag har en sak att stryka på listan :)

• måste skriva en bokrecension, snart glömmer jag vad jag har läst om

härligt!
har gjort lite på son och non med, men jag kan inte stryka det förens det är klart helt, och nu ska jag packa och packa upp väskor..

och så kom jag på två grejer idag som jag skulle önskat mig i julklapp!
Alla Johan Falk filmer, för dom är det bästa jag vet!
och Gossip Girl dvd-box säsong 2.
Menmen, det är ju för sent nu, vet ju att alla redan har köpt klart till mig.. hah ;)
Jag måste iaf köpa JohanFalk filmerna efter jul lr ngt, för jag MÅSTE ha dom!
Och just det, jag måste ha New moon när den kommer ut på dvd med!
ojoj det var mycket jag måste ha, inte bra ;)
<3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0