GOD JUL ♥

julafton idag och det är underbart!
jag har verkligen haft fullt upp nu innan jul, har inte ens vart hemma knappt ;)
kan ju berätta lite om veckan.

måndag:
spenderades med mina tre tjejer téa, ellen och melisa <3
gick på stan först och handlade julklappar.
sen blev det mat på golden thai.
åkte hem i kylan och så skulle jag baka ut en herman kaka :)
viktor kom och vi öppnade paket (a) ♥
sen fick jag packa alla mina grejer och cykla iväg till téa.
bytte julklappar med tjejerna, körde julklappsleken, åt god mat, var ute lite (i 17 minus grader!) och kollade på när lammen tystnar :)
myysig kväll med mina tjejer <3

tisdag:
vaknade halv nio, och ingen orkade gå upp.
så eftersom jag skulle jobba fick jag först gå upp själv.
men sen vaknade de andra till också.
ät frukost och gjorde iordning oss och så cyklade jag iväg.
jobbade från tio till sju, så hela dagen var jag på åhlens..
sen fick jag skynda mig hem för att hämta grejer och sedan åka till stina :)
åkte på viktors bandy, höll på att frysa ihjäl :) och så åt vi pizza, slog in julklappar och bytte julklappar ♥
sen somnade vi typ halv ett.

onsdag:
vaknade halv nio, för att jag skulle jobba denna dagen också.
gjorde i ordning mig och åt frukost med stina, hon var så trött att hon knappt orkade upp :D
sen åkte jag iväg till jobbet, och jobbade samma tider som tisdagen.
när jag slutade var det bara att åka hem och äta lite julbord.
sen fick jag gå ner till såningsgatan och hämta mina grejer och säga god jul :)
och så cykla hem igen.
sen klädde vi granen och lite, hade fullt upp hela kvällen.

torsdag (idag) , julafton♥ :
vaknade halv nio även idag.
har duschat och lite nu, måste börja fixa håret.
halv ett ska vi vara hos farmor och farfar :)
sen är vi nog där hela dagen,
ska till mormor och morfar imon.
halv tolv i natt ska vi på midnattsmässa med.
(måste gå på en gudstjänst vid jul nu nr vi konfirmerar oss)

Jag älskar julafton! ♥

vi hörs senare <3


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0