frisk :)

ja, det var ett tag sen jag skrev, men jag blev typ sjuk i måndags sen :/
Fick feber, och blev inte av med den där jäkla hostan!
Var hemma igår också, men gick på konfamötet eftersom jag hade vart utan feber hela dagen :)
Så idag var jag tillbaka till skolan, kort dag vilket bara är så skönt!
Och imon har vi sovmorgon, jag är så ledsen över att det är våran näst sista! :(
Har vart så himla skönt att ha sovmorgon till tjugo över tio varje torsdag, men i vår ska vi ha hemskunskap då så där försinner den.
Ska njuta imon iaf :D
Tänker typ gå upp nio lr ngt :)
Kanske låter tidigt, men jag vill hinna äta frukost och ta det lite lugnt på morgonen.
Lyssna lite på musik och så,
det är verkligen det bästa jag vet (a)

Ska gå ut och gå med hunden nu,


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0