annandagen

lugn dag,
var en stund på stan med mamma, köpte faktiskt ett par jeansleggings :)
sen har jag bara gått och segat hela dagen.

lite bilder från julen kommer nu, eftersom jag inte har ngt bättre för mig.

Julafton

   
familjen golanders gran.                     hos farmor och farfar i väntan på paket :)

   
bror och kusin .                                   alla tre hundarna på plats, (även att bara två och en halv syns)

Juldagen ♥

   
mor och jag ;)                                              hos mormor och morfar.

   
                                          vi älskar julklappar :)

Tack släkten för en mysig jul (a)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0