4 dagar kvar

wooho, fyra dagar kvar nu bara :)
jag pallar inte skolan så det ska bli så skönt!

dagen -
okej dag i skolan, lång dag bara.
har precis vart ute och gått med hunden, och nu håller jag på att hungra ihjäl!
min måste lista är nog ännu längre nu, tyvärr, och jag tror inte att jag kan stryka så mkt...
ska göra massa läxor och sånt sen, måste bara få äta först.
fick jobb på åhlens idag med, ska stå och slå in julklappar där nu innan jul,
höll på att inte fixa sig, men det tror jag att det har gjort nu.
så nu har jag fullt upp varje dag till jul,
jag kommer vara helt slutkörd! :D
mer beskrivning om veckan skriver jag ikv, så att även jag kan hålla reda på allt.

måste duscha, mitt hår är inte bra nu..
måste till biblioteket efter skolan, jag klarar inte en kväll till utan bok!
• måste skriva en bokrecension, snart glömmer jag vad jag har läst om
• måste hänga upp skolfotot på väggen, jag hatar när massa saker ligger på skrivbordet :)
• måste öva lite på no-testet och so-förhöret
• måste måla min bild, fick ju göra om hela skiten
• måste ta hål i öronen (denna punkt kommer inte försvinna på ett tag kan jag lova!)
• måste packa/packa upp idrottsväska,  usch det måste göras NU ;)
• måste, och då menar jag MÅSTE handla lite fler julklappar snart, kan inte vänta med allt till måndag

skriver upp om jag kommer på fler saker,
vad jobbigt allt blev nu! ;)

många kramar


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0