2:a advent

Hejsan.

Andra advent nu och jag sitter här och hostar.
Tog svinsprutan i fredags och har vart lite halvt dålig typ hela helgen.
Kollade stinas match med lova i lördags förmiddag, och sen bakade jag med stina på eftermiddagen/kvällen (a)
Pepperkakor och lussebullar, vi är ju bäst på att baka!
Trodde nästan att jag var sjuk där på kvällen, men efter en panodil, lite kinamat och gott skratt med en bra vän så var jag mycket bättre :)
Spelade skipbo senare på kvällen med, var så länge sen så vi var bara tvugna!
Jag sova hos stina sen med, och vi åkte upp till bredstorp och kollade viktors match vid två :D
Nu har jag vart hos mormor och morfar och bakat pepparkakor och så.
Ska sätta på mig myskläder och gå ner och kolla tv resten av kvällen nu.
Är så trött på att hosta och allt så jag pallar inte göra ngt ;)

Nu börjar det säkert ngt på tvn så jag ska nog kila.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0