11 december

oj vad tiden går fort, nu är det snart jul och nyår och allt.
och det är bara 5 skoldagar kvar innan vi går på lov!
Ni anar inte hur skönt det känns :)
Jag blir så arg på våra lärare, det är som sagt inte alls långt kvar tills lov, men ändå ska dom ge oss läor och så in i det sista.
Vi har ett prov och ett stort läxförhör tills nästa vecka :o
Usch,!

Lucia tåg idag i skolan, jättefint!
Det är verkligen mysigt med sånt (a)
Och dom sjöng ju så bra med :)

Betygen sattes igår, och har faktiskt fått reda på två, men jag kan inte vänta tills den 18:de, spännande.

Nu måste jag faktiskt kolla på non och son innan viktor kommer :)
vi ska kolla på idol ikv ♥

Ha en mysig fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? skriv här!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0